Podrška

Obrazac za prijavu greške

Ukoliko ste uočili grešku u radu našeg proizvoda, popunite formular sa što preciznijim opisom greške i Vašim mišljenjem kada se dešava, odnosno šta je uzrok njenog pojavljivanja, i pošaljite ga na podrska@tetrabyte.rs. Odgovor na zahtev i procenu izvršenja istog očekujte u Ugovorom propisanom odzivnom vremenu.

Zahtev za nadogradnju sistema

U slučaju da Vaš način poslovanja zahteva proširenje funkcionalnosti naših proizvoda, u formularu detaljno opišite željenu funkcionalnost i pošaljite ga na podrska@tetrabyte.rs. Odgovor na zahtev i procenu izvršenja istog očekujte u Ugovorom propisanom odzivnom vremenu.

Zahtev za izvršenje usluge

Da biste podneli zahtev za izvršenje određene usluge (npr. izlazak na teren, dodatna obuka, i sl.) dovoljno je da popunjen formular sa unetim svim neophodnim podacima pošaljete na podrska@tetrabyte.rs. Odgovor na zahtev i procenu izvršenja istog očekujte u Ugovorom propisanom odzivnom vremenu.

Obrazac za promenu kontakt osoba

Ukoliko imate potrebu da promenite kontakt osobe, popunite formular i pošaljite ga na podrska@tetrabyte.rs.